Jom Klik Klik

Monday, October 20, 2014

Other OBSES! handbag!

Handbags???kirenye aku ni insan normal la gak kan..
aku sgt obsess dgn designer handbags..
bila minat,apa org cakap pn kite x peduli..
sila la pegang,minat org sgt lain2..bile dah dpt penyakit ni, aku ldpt piker positip skit..
jgn nak perlekehkan minat org..org blh jd kemaruk dgn minat..hahahahhaha
 
Sekarang dah blh dikatakan trend pempuan2 suka pd designer handbag ni..
satu kepuasan kot bile dh dapat..
kalau g memana,mata tu melilau jek tgk handbag org..huhu..teruk kan?
tak semua pempuan minat pada barang emas..cth nye aku la..
tak tau la knp,aku mmg anti emas dr kecik..huhuhuhu
kebanyakan pempuan yg x brp suke brg emas mcm aku ni, ktorg akan minat pada designer handbags! ye,kalo peminat emas tgk,msti dlm hati korg ckp,baik aku beli emas kan!
hahahhaha..well,mcm aku ckp td,minat org lain2..
bagi penggemar bags cm aku ni, bag tu ibarat emas la tu..hahahahaha..
kalo yg design evergreen tu, nak jual balik pn still ade value..
 
 
camne aku blh berkecimpung dlm dunia ni?pdhl dulu ko mmg mcm jantan kn?
geli nak pakai handbag!
skrg,tgk handbag dh mcm hape kekdahnye kan!
ok,start reti pakai handbag ni mmg lps kenal incik bob la..die nak aku jd pempuan skit..
so ade la 2-3 bags yg dh beli..
tp bags mcm esprit,elle,gitu2 jela..
Start jd kemaruk dgn designer handbags ni, bile aku masuk keje kt tmpt aku keje skrg..
staff kt cni sgt up to date yer.. mata ko berbulu jek tgk depa pakai lv,prada,tods,miumiu..
dpt geng2 lunch pn cmtu kekdahnye..
jadi aku pn terikut dgn keobsesan itu..
 
Bile aku dah jd penggemar handbags ni, baru la aku tau, ade mcm2 name utk handbags ni..
kalo x,handbags jela yg aku sebut..
ok,mehla kite tgk antara jenis2 yg femes..
 
 
Hambek ko..kemain byk kan..
tp stakat ni,aku just suka pd tote,hobo,bucket & saddle jek dlu..
aku blm cukup pempuan nak minat yg lain2 lg..hehehe..
cukupla dlu kot,yg ni pn dh menggaru laki aku nk layan..hahahaha
 
hmmm...byk nk buat intro ni..tp tunggu esok plak la sambung..
kang esok xde tajuk plak..hahaha



No comments:

Post a Comment