Jom Klik Klik

Thursday, December 4, 2014

Tengah duit tinggal utk cukup2 makanlah semua nye nak abes

Okeh..edisi mengeluh..
korang penah tak, semua kosmetik/skincare/supplement korang,nak abes serentak???
adeh adeh adeh...haaa..ni mmg turn aku lah nih..
semuanye tgh nazak2 nih..
 
Kalau ade rezki,bln ni dpt la Advance Bonus..mcm biasa la,msti la dh berangan skit2 kan..
tapi eh eh eh..boleh plak serba serbi barang aku nak abes nih..blh plak serentak korg abes yer..
skrg ni pakai jimat2 jek nih..
nak prioritize nak beli yg mane dlu pn mcm payah..sbb rs sume penting..hahaha..
yela..bende rutin..kire penting la kan?
 
ape ke bendenye yg nk abes tu?
Pencuci muka, moisturizer, compact powder, sunblock, supplement nak kasik kulit cntk(kehkehkeh) , supplement nak kasi kurus (kehkeh lagi)..
ayyak..naya..naya..
 
ni baru ni plak dh msk lg 1 brg dlm list..
Lipstik!
tapi nak cite  nih..selama aku hidup nih, nila 1st time,1st lipstick yg aku pakai sampai nak abes..
kalau x..2-3 kali pakai jekla..
maknenye ape?aku dh rajin pakai lipstick uolss..
asal ilang jek,pakai..lipstick ni rasi kot dgn aku..
bertahanla ye lipstick..jgn la ko abes sblm waktunye..hahaha
 


1 comment:

  1. hahahahahahahaha.. semua dah tunggu turn nak mintak ganti.
    kak gha paham.. hahaha.. nasiblah brg2 kak gha semua murah2 jer.. kalo nak ganti x de lah terasa sgt.. hahahaha

    ReplyDelete