Jom Klik Klik

Tuesday, March 14, 2017

Bila dah rajin bawak bekal..tak sempat rasa lapar

Lama tak update progress eczema..sabtu aritu fullmoon..mmg Nampak kesan kt nadyne kali sgt2 teruk..mungkin gak dah masuk phase detox sbb aku dah seminggu start diet PEP tu..die gatal mmg tahap sampai berdarah2..mmg tak lekang doa mintak kekuatan nak harung..semoga aku boleh jadi mommy sado!


Ape aku masak sepanjang seminggu ni..macam2 gak la..tp bende basic nye ikan sardine dgn sayur carrot..pandai2 la ak godek..arini mmg xde mood nak cite byk cuma nak share ape mknn yg aku bawak arini smpai laki aku peril bekal ibu macam nak berkelah untuk 1 family,,tu sbb tajuk tak sempat rasa lapar..kehkehkeh..tapi menu lunch lupa nak amek gambo..



Ni untuk breakfast..Nasi goreng garlic dgn telur dadar organic..


Sweet potato 


Pisang 




Epal


Lunch menu nasi putih lauk sardine goreng,kuah kari ikan balance semalam dgn carrot grg garlic. Habis ke semua ni?takat pukul 5.02 minit ni,pisang tinggal sebiji n epal tinggal sebiji..kihkihkih..Alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment